Niin alko kyllästyyn vanhaan olkkarin pöytään ja halus uuden, tosin taas budetti ei sallisi ostaa uutta joten piti itse kehitellä jotain edullista. Ja muutenkin kun olen sisustanu olkkarin uusin värein vähän tummemmalla mitä se ennen ollu, projekti vielä sen suhteen pahasti kesken.
Aikoinaan hankkisin vastaavaa tummaa levyä ja kiinnitin seinille hyllyt niistä ja samalla linjalla halusin jatkaa eli ostin samaa tummaa levyä pöytä levyksi. Ongelmalliseksi vain osottautus mistä pöydän jalat kun pitäis olla tummat kanssa.....olen surffanu netti saitteja mutta ei ole tullu vastaan sopivia. Malttamaton kun olen niin kehitin väliaikasesti kuvan kyhäelmän. Alla on kuinkas muutenkaan pari banaanilaatikkoa, varasto kun mulla niitä piukassa tavaroita joita en tarvi olen säilöny niihin joten tukevuuskin on kunnossa. Laitoin vain laatikoiden päälle samaa kangasta mistä mun olkkarin verhotkin on sointuu näin ympäristöön, saapi olla niin pitkään ihan noin kunnes vastaan tulee pöydän jalat jotka sopii.



Vielä hommaa paljon, takana näkyvä lipasto pitäis petsata tummaksi, sohvat pitäisi päällystää uudestaan jotta olisi kokonaisuus valmis ja paljon paljon muuta =)