Eilen ei päässyt tälle sivustolle lainkaan ja sekös harmitti, no onneksi tänään toimii. Tein eilen kunnon happi hyppelyn tuolla ihanalla hangella, upea ilma ja tunsin oikein miten nousi sellainen Joulun odotuksen fiilis.  Ajatelkaa siihenkin on vain ihan vähän aikaa. 

Eilen herkuttelin sitruuna muffareilla jonka päälle tein valkosuklaa-nougat päällysteen, iski sellainen makian himo ja auttoi siihen oikein hyvin.

                                                    

Sitten saatoin loppuun sukka projektini jonka aloitin kahdella puikolla aina oikeaa eikä pitänyt sukkaa tulla alkuunkaan mutta mulla taitaa olla sukat niin päässä syvässä etten muuta enään osaa tehdäkkään. Nämät tuli ihan itselleni täytyyhän sitä vaihturit olla.

                                           

Varsi näissä on peräti 28cm pitkä, toisessa jalassa se on taitettuna, aivan ihanat jalassa. Mä olen huomannut että mulla taitaa olla jokin luetun ymmärtämiseen liittyvää ongelmaa kun noita ohjeita luen niin ei tajua mitään, mutta kun kuvaa katson niin jotenkin oivaltaa miten tehdään ja jos ei oivalla niin mä sovellan itse. Kuten näissä sukissa lähtenyt ihan omasta päästä. Mulla on kauhea tarve tehdä juuri se omanlainen, tokihan sitä surffailee netissä katsomassa virikkeitä ja niistä soveltaa itselleen parhaaksi. 

Tämä päivä jatkuu sukkien parissa, niitä joululahjoja tietysti, vuorossa siskon tytön sukat, ne maistuu ihan vähän näköjään isommillekkin kun asiaa hienovarasesti tiedustelin smiley

                                                                       Mukavaa lumista sunnuntaita kaikille !