Kello lähenee puolta päivää ja mä vasta aamu kahvilla !? Vähän hävettää, tulee tunne että päivä jo pilalla ja itse syytöksiä. Eilen menin kyllä jo sänkyyn yhdentoista maissa, mutta kun ei se uni vain tullut niin minkäs mä sitten sille voin. Ja muutenkin tässä on taas menny rytmit aivan sekaisin, tuossa oli hyvää aikaa kun ne oli suht koht paikoillaan kuten kuuluukin, no toisaalta täytyy ajatella että kun sairaslomalla olen tässä pidempään niin kai sitä voi rytmitkin vähän sekasin olla.

Aika menee kyllä aivan liian nopeaa, nyt jo lokakuu ja ensilumetkin luvattu jo pian tulevaksi, ei vielä saisi kyllä. Mä rakastan syksyä se on mun aikaani, en ole ehtiny siitä nauttimaan vielä tarpeeksi. 
Ja mitähän sitä tällä viikolla keksis, ainakin viikonloppuna haluttaisi kovasti mennä Seinäjoen käsityömessuille kun sellainen kerrankin on näinkin lähellä, vähän nuuskuttelemaan uusia ideoita ja ehkä jotain tarttuu matkaankin =)