Mun sukka rumba loppu ainakin vähäksi aikaa, sillä meinaa tulla jo sukkia korvista ulos. On siis hyvä jotain muuta välillä tehdä. Olin jo suunnittelemassa uusia lanka ostoksiakin, mutta otinpa itseäni niskasta kiinni sillä mullahan on kaapit täynnä lankoja ja pitäisi niitäkin alkaa käyttään pois. Siispä niitähän on hyvä käyttää uusien juttujen kokeiluun, ei sitten niin kovasti sapeta jos menee päin prinkkalaa. Eka kokeilu oli tällanen boleron tyylinen jutska, ohjeen löysin täältä eli http://www.garnstudio.com/lang/fi/visoppskrift.php?d_nr=139&d_id=31&lang=fi sivut on muutenkin mun mielestä aivan huiput hakemaan uusia ideoita ja inspistä.

Värit tässä ei ole ihan mun, mutta tiedänpä nyt mihin seuraavaksi ostaa langat jotta saa ihan omanlaisensa, ja vähän muuntelin loppua kohden omanlaisekseni. Suunnittelin että sitten siihen toiseen boleroon teen pitkät hihat ja virkkaan muutenkin pikkusen pidemmän. Tämä juuri valmistunut pinkin valkosen sävynen nyt on ihan hyvä koti oloissa ja lämmittääkin kivasti kun mä aina niin vilukissa =)

                                 

Ja kuvaa takaa

                                                        

Kuvat vähän hämäriä, en tiedä mistä johtuu, ehkä ottajasta =)