Mulla olis kysymys liittyen lankojen laadukkuuteen ja kestävyyteen. Onko teillä millasia kokemuksia mikä olisi hyvä esim juuri sukkalangaksi ? Onko 7 veljestä langat ihan niin maineensa veroisia ? 

Tämä ihan siksi alkoi mietityttämään kun nyt näitä sukkia tehny putkessa ihan omaankin tarpeeseen ja tehnyt itse eräänlaisen huomion. Pojille neulomani sukat olen tenyt juuri noista 7 veljestä langoista itselleni Nalle villalangasta. Käytössä meillä kaikilla ihan päivittäin ja pesty normisti. Mun mielestäni poikien sukat jotka tehty juuri tuosta 7 veljestä langasta ne on menny aika kulahtaneeksi kun taas saman verran olen käyttänyt omia sukkia ja pessy saman verran kun poikien sukkia, ne on pysyny kuin uutena.

Mulla meneillään toiselle pojalle jo toiset sukat joita juuri neulomassa nekin tosin 7 veljestä langasta, mutta olenpa nyt alkanu miettiä että pitäiskö niihin vaihtaa jatkossa langat muun merkkiset. 

Kertokaa ihmeessä lanka ihmiset ovat havaintonne ja jos teillä tiedossa jokin muu hyvä vinkki sukkalangoiksi, olisi tosi tervetullutta =)