Johtuukohan tästä tosi harmaasta ja pimeästä ajasta, mutta jotenkin saamaton ollu pari päivää, ei oikein jaksaisi mitään. Olen toki virkannut sitä neuletakkiani ja eka hiha työn alla. 

Eilen taas tuli muistutus tästä mun vaikeasta allergiasta että ei ihan niin huoleton saisi olla, aina pitäisi muistaa ja olla tarkkana. Mutta kun tuntuu että ruoka-aina allergiani muuttanut muotoaan tässä vuosien aikana ja mielestäni vaikeampaan suuntaan ja vaikeampiin oireisiin.
Eilen sitten pitkästä aikaa oikeastaan vuosiin maiston muutaman grillimaustetun perunalastun ja eikä menny aikaakaan kun alkoi ne vatsanpoltteet ja oksennus, makasin kolme tuntia sängyssä kippurassa yökkäillen ja pieni lämpö nousi vai olisiko ollut tuskan hiki. Illalla yhdentoista aikaa oireet hävisi yhtä nopeasti kun oli tullutkin ja olin kuin uusi ihminen. Mutta kolme tuntia joutusin kipristelemään. Tämä oire mulla tulee paprikasta, olen sen huomannut jo vuoden ajan etten voi syödä mitään paprikaa missään muodossa, Olin eilen jo heittänyt sipsipussin roskiin että olisin lukenut olikohan mausteissa paprikajauhetta, no täytyy lukea kun menee kauppaan seuraavan kerran. 
Kesällä oli toinen uusi reaktio kun harvoin ostelen mitään valmista grilli ruokaa, mutta kerran poikien kanssa haettiin makkaraperunat eikä itse ehtinyt kun muutaman kerran syömään annostani kun suuta alkoi polttaa, se alkoi kun söin kurkkusalaattia annoksesta. Poltteen jälkeen alkoi suu puutua ja kurkku ja turvota, siinä ei ollut paniikki kaukana. Saatika vastaisuudessa tullut vähän vainoharhaseksi mitä voi syödä ilman uusia vaikeita reaktioita. 
Ei muuta kun kaupassa silmä tarkkana lukemassa pussin kylkiä ainakin ettei mikään sisällä paprikaa ja kotiruokaa niin tietää itse mitä ruokaansa pistäny=)

Saisi se lumikin tulla ja kai sitä luvattukkin, muualla jo taitaa olla sitä odotellessa tännekkin päin jotta saisi vähän potkua =)