No joo käyhän sitä näinkin. Mä olen ihastunu tähän roosaan lankaan, niistä tehdyt villasukat mulla on aina kotona jalassani ja ulkonakin en suostu riisumaan niitä. Siitäkös sain ajatuksen tehdä samaan sävyyn itelleni piponkin. Ostin peräti kolme kerää sitä roosaa lankaa lisää kun iski kaupassa ajatus että haluan siitä kanssa tehdä neulepuseron itelleni jossa olisi tuota valkosta lankaa hihoissa ja pääntiessä. Se saa vielä odotella. Mutta pipon sain valmiiksi, mutta mutta, siitä tulikin pieni. Ihmettelinn sitä kyllä suuresti sillä tein sen samalla silmukkamäärällä kun mitä tehnyt aikasemmatkin ja ovat ihan sopivia. Johtuiskohan se ehkä sitten siitä että lanka on jonkin verran ohuempaa? tulee siis kireempää? vai enkö tajua jotain.
Ei se mitään kun sitä sovittelin päähäni totesin ettei mun päähäni sovi kyllä roosaa pipoa =) joten eipä paljoa haitannut että olikin pieni joten ei muuta kun huutikseen myyntiin, toivottavasti löytää uuden kodin =)

       

Jostain syystä mä en saa lisättyä tänne tätä kautta kuvia, ei ota niitä, en tiedä onkohan vika vain mulla vai muillakin ?