Mun huivi on hyvässä mallissa, huivi itsessään tehtynä ja nyt työn alla koristeeksi kukkasia ja lehtiä. Ei tokikaan tule kuten alkuperäinen malli mutta minua itteeni. Ja toisaalta tuntuu kyllä tällä kertaa että juuri sitä mitä ajatellutkin, eli tyytyväinen suoritukseeni ja ennen kaikkea kärsivällisyyteeni. Luin noita ohjeita joista edelleenkään en ymmärrä hölkäsen pöläystä mutta kuva hyvä josta sitten tiiraillut että mikä silmukka ja pylväs se sitten mahdollisesti on. 
Näitä kukkasia tehdessäni ihastuin noihin pallukoihin kukan keskellä, siitä jo uusi idea mielessä kunhan kuivi on valmis. Tätä mä olen tehnyt jo muutaman päivän, mutta päätin etten pidä kiirettä sillä tästä tulee kerrankin onnistunut, ehkä juuri siksi etten kiirehdi =)
Tosin mulla kyllä seuraava työ odottamassa jo, se piti jo joku aika sitten tehdä, meinaan joululiina keittiön pöydälle. Ostin viime vuonna uuden pöytäliinan, mutta en oikein pitänytkään siitä sellaisenaan joten täksi jouluksi tuunaan sen uuteen uskoon.