.... läjä kaikenlaista juttua. Eihän tää taida ihan täysin vielä pelittää mut mä kun olen tällanen että mä laitan toimimaan ainakin yritän.
Niin ja kai se kans on vähän malttamattomuuttakin joukossa niin hyvä soppa siitä tulee =)

Opettelinpas tehdä huivin tällasella pitsikuviolla, ihan hieno tuli mutta ei mun väri, piti käyttää vaan lankoja pois niillähän on hyvä opetella uutta.



Uusia korviksia tietysti virkaten.



Jostain käsittämättömästä syystä innostusin vähän vauvajuttuja, ruokalappu tässä.



Sukkia kun enään tarvitse tein itselleni säärystimet, kuvan ottamisen jälkeen innostusin tekemään niistä peräti polvipituset. Lankana Novitan kaiku joka ei ihan taipunu mun kätösiin vähän turhan jäykkää lankaa ja paksua.



sai ne kaveriksi sydämet piristämään =)



Sitten jotain ihanaa johon ihastuin ikihyväksi, Novitan puro langasta tuubihuivi mitkä ihanat värit =)





Jämälangoista patalappunen



samaten jämälangasta riitti vielä barbi nukelle uusi tanssiais mekko =)



Siinähän ne tällä erää, ja uutta teemään =)