Niin kun oli kädet tekemättömänä ja tylsää jotain pakko kun on aina tehdä. Muistin että mulla on niitä kirjaston kirjoja, tosin en muistanu mitä olin viimeksi lainanu. Myöhässäkin ovat palautus oli 5 päivä, onneksi ei tule sakkoa vielä sentään. Mutta niinpä päätin kokeilla kirjan malleja. Jotenkin tuli mieleen tehdä kesä laukku erilaisista kuvioista tai tyynynpäällinen olis kanssa varmasti hieno. Tässä muutama alku niihin



Kun taas tämä seuraava malli jota päätin kokeilla niin siitä tuli ihan fiasko, siitä meinasin tehdä kaitaliinan siten että olisin tehnyt kaksi tuollaista reunapitsiä ja keskelle vielä jotain. Mutta tästä mallista jotenkin vain innostuin niin hirvittävästi että se alkoi jostain syystä leviämään ihan kauheesti ja ohjeitten ulkopuolelle joten se siitä. Vaikka oppisinhan mä tehdä tuon mallin niin ei se kaitaliina ole pois suljettu juttu, ehkä sitten jossain vaiheessa.



Ja eihän se voi aina onnistua, mulla ollu niin hyvä putki päällä että kai se oli pakkokin jonkin vähän epäonnistua =)

Mulla vetää viimisiä tää mun vuoden kestäny "lomani" ja helmikuun alkuun olisi tarkoitus palata kuntoutuksen luontosesi töihin ainakin osa-aikasesti näin alussa ja katsoa sitten hiljalleen täysipäiväiseksi. Kun miettiin mun vuotta taaksepäin niin se on kyllä ollu niin käsityöpainotteinen että tuleekohan onkelmia ja vierotusoireita kun ei enään käsitöitä pystykkään tekemään näin paljon =)