Hei, se kesä tulee ihan pian aivan varmasti ja täytyy olla laukkuja mistä valita, tai voihan niitä nytkin käyttää kuka sen kieltää =)
Olen suurimman ajan surffaillu haeskellen ideoita kun tuntuu ettei mikään enään itselle kelpaa kun haluaa aina jotain erikoista vaikkakin niissä ei aina onnistuisikaan, mutta se yrittämisen halu on jotain suurta. Tosin yritinhän mä virkata sellasta vaikeampaa pitsiliinaa ja meni päin mäntyy ja sekös suututti. Tajusin etten olekkaan täydellinen mutta ei kai mun ihan kaikkea tarvikkaan oppia ja osata.
Tämän laukun mä tein joku aika sitten tekemästäni tuubihuivista kun mä totesin että nyt alkaa olemaan huiveja vaikka muille jakaa eli siitä tuunasin sitten tällasen laukun. Laukussa on tuplavuori, ulommainen joka pilkistää virkkaus rei istä läpi on valkoinen ja sisin on tuollasta kuviollista. Nappi kiinnitys. Tästä tuli ihan huippu näitä vois alkaa tekemään erilaisia ja sellasia kukikkaita kirkkaan värisiä ihan kesää varten =)