Elämäni ensinmäisen kerran tuli sitten käytyä tuolla Tuurissa, vaikka tässä lähellä asustelee niin eipä ole sinne ollu saanu aikaseksi lähteä.
Aivan mahtava paikka kun vain olisi tuo kukkaro paksumpi niin saisihan sinne menemään vaikka koko päivän. Sain mä murultani Bossin uutuus tuoksun hajuvettä, aivan ihana tuoksu. Ja pojille vähän vaatetta ja ostin mä itelleni tietysti mitäs muuta kun LANKOJA !!!! Oli muuten 7 veljestä viininpunaset lanjat 150g kerä vain 2.79, niitä oli pakko hamstrata muutama.

Kaikin puolin siis mahtava päivä, mutta kotiin tultua sen ehtis pilaamaan huutonetin asiakas joka ei ilmeisesti ollutkaan tyytyväinen ostoonsa. Oli nallet kuulemma nuhrusia, noh mitäpä voin sanoa. Kuten kuvauksessakin kerron että olen harrastelija ompelija en ammattilainen, toiseksi tuo sana nuhrunen ei voi pitää paikkansa sillä kankaat on aivan uusia jotka olen hetki sitten ostanu nettikaupasta joten ei kyllä ole nukan nukkaa tai muutakaan paskaa niissä. Jään miettimään suostunko kauppojen peruumiseen, sillä mielestäni siihen ei ole kyllä syytä sillä tuote ollut kuvauksen mukainen, mun mielestä tässä kyse vain siitä ettei ostaja jostain syystä ollut ostoonsa tyytyväinen, näinhän meille jokaiselle joskus käy kaupassakin kun kotiin tullaan niin ei miellytäkkään tai netistä tilataan. Kyse kun ei ole siitä että tuote missään nimessä ole mitenkään hajalla tai likainen tai muuta en mielestäni katso että olen velvollinen peruuttamaan kauppoja. Enkä ole edes ammattimyyjä eli en myy yrityksenä vaan yksityishenkilönä. PISTE.