..... neuletakki on vihdoin saanu hihat ja jotenkin olen tyytyväinen. Alunperin siitä piti tulla bolero, mutta jostain ihmeen syystä mä alan aina rönsyilemään ja lopputulos jotain muuta. Hiha mokan jälkeen kun sain hihat vidoin oikean mittaseksi täytyy vähän miettiä jotain lisää TAAS, syynä että saisi huomion kiinnitettyä johonkis muuhun kun siihen hiha moka kohtiin. Eteen pitää vielä ommella pari nappia, vyönkin tein. Edestä puuttuu jotain vielä, ehkä sitä pitää vain pikkusen pidentää vielä tai.... no joka tapauksessa alkaa olemaan melkosen valmista, ellen mä sitten keksi matkan varrella jotain taas uutta =) kuvaa laitan lähipäivinä kun saan sen täydelliseksi. Sitä siitä tuskin kuitenkaan tulee mutta saahan sitä aina haaveilla.

Täällä vähän ollu kanssa vähän matalapainetta kun alkaa tuntumaan tuo kun ollu kiinni yhdessä työssä näinkin pitkään, se ei sovi mulle lainkaan. Tosin tätä neuletakkia olen innoissani tehnyt se täytyy myöntää eli on ollu mielekästä tekemistä, silti ajatus jo halajaa jotain uutta. Toisaalta mitähän mä enään tarvin kun alkaa olemaan sukkiakin tarpeeksi.