Juuri niin, jostain syystä se iski taas tänään, näköjään tasaseen tahtiin ettei pääse fiilis karkaamaan. Vaikka vielä huomenna pojan synttärit, mutta tein tänään ihanan löydön. Olen ostanu pari vuotta sitten ihanat sydän valot ja ne on ollu kadoksissa kunnes kun tönkisin taas laatikoitteni kätköistä etsien mitäs muuta kun lankoja, löytyihän niitäkin kyllä, tosin ei valkosta jotain etsisin. Siellä ne mun sydän valot oli. 
Tänään olen vielä tehnyt muutamat muutkin jouluiset pikku korit joihin meinaan laittaa jotain kivaa ja viedä ystäviä ilahduttamaan. Valkosta lankaa vain tarvii lisää, tosin kai sen punaiestakin voi tehdä ja on mulla vihreetäkin eikös nekin ole joulun värejä.
Jotenkin tuntuu että tämä töpinä aika tulee mulle aina iltasin kun pitäisi alkaa rauhottumaan niin mä vasta virkistyn, mut ei kai se haittaa kun kohta on joulukin =)