Näinhän se on, se on mua niin itteeni. Jos en jotain osaa niin teen sen sitten vaikka väkisin omalla tavallani laugh
Surffailin taas englannin kielisillä sivuilla virkkaus ohejita, en kyllä ymmärrä miksi sillä toisaalta turhaa mun niitä katsella ja sitten harmitella kun ei niistä ymmärrä yhtään mitään. Löysin kuitenkin tällaisen aivan iki ihanan huivin ohjeen josta tuli mulle sitten pakko mielle kokeilla tehdä. Alotettu on huivi pohja, sekin tosin ihan omalla tyylillä sillä en mä noista ohjeista mitään tajua. Toisaalta on ihan kivaa katsella ja sitten saada niistä virikkeitä, muutenkin mä niitä aina sävellän omaan makuuni tai taitooni sopiviksi.

Tällainen ihana huivi kyseessä



ja ohjeet löytyy täältä
 
http://www.lionbrand.com/patterns/80771AD.html 

Saas nähdä millanen tulee....mutta tänään on vähän siivouspäivää kun jäi eilen tekemättä kokonaan kun iski patalappu innostus. Sitten illalla varmaan paneudun tähän malliin taas innolla =)