En tykkää yhtään, tää muu elämä häiritsee niin pahasti mun tekeleitäni että ihan sapettaa =) Tänään pakko siivota koko viikko menny vain tekemisiin enkä ole katsellu ympärilleni sitten yhtään ja tänään pakko. Mä joutusin oikein kerään itteni kokoon ja patistamaan itseäni siivoamaan, ei kivaa. Mutta jotenkin jaksan ajatuksella että kun kämppä on tiptop tai ainakin se perus siivo niin sitten illalla mä voin käpertyä taas sinne ihan omaan ihanne maailmaani lankojeni kanssa =)

Nyt oli pakko laittaa tää kuva tänne kun silmäni osui siihen ETTÄ HÄVETTÄÄKÖ ???? no taatusti ilmankos on tilanpuutetta. Työpöydäksi tekemäni pöytä on kaatopaikka ihmekkä ettei mulla ole työtilaa kun sitä tarvii. Jostain syystä mun on tullu aina vain kasattua sinne tavaraa kun ei enään tarvi ja kun en ole pitkään aikaan edes ommellu mitään niin en ole pöytääkään tarvinut muuna kun säilytys paikkana näköjään. Pakko julkasta kuva vaikka hävettää niin vietävästi mutta olkoon se muistutus itelleni samalla että kun se tänään siivoon niin en tuohon kuntoon enään sitä päästä........aika näyttää =) tulin kanssa siihen tulokseen että mä tarvin uuden banaanilaatikko tornin jonne laittaa tavaraa joita ei juuri sillä hetkellä tarvi =) heh uutta projektia siis pukkaa samalla.



Oikein hyvää viikonloppua kaikille =)