Ostin eilen tuon aivan ihanan tarjoiluvadin jossa kauniita ruusuja, ja tänään ostin 18 osasen kahviastiaston jossa kanssa ruusuja, mulla tuntuu tuo kattaus maku muuttuneen aika radikaalisti, tosin toisaalta mulla ei ole koskaan ehkä sellasta ollutkaan jota olisin suosinut ja tykännyt kuten joillakin Arabian kuosit joista itse en oikein välitä. Olenkohan mä aikuistunu tai jotain ehkä olen paremmin sanottuna kotiutunu, sillä en ole ennen ollut sisustus intoilija tai mitään muutakaan. 
Kahvi astiasto tulee postissa vasta joten laitan kuvaa kun perillä =)
Tämä saikin mut innostumaan taas leipomuksista jota en ole harrastanut ties koska tai ainakin tuntuu että siitä ikuisuus ja se kyllä näkyi sillä mä en ensinnäkään löytänyt ohje vihkoani mistään enkä muistanu ohjetta ulkoa. Siispä jotain sinne päin piti kyhätä ja laiska hakeen netistä ohjetta, se tuli oikestaan ihan nyt vasta mieleeni =) Ja tietysti sokeri oli aivan loppumassa sitä ei ollu enään kun 1 dl verran. Mut heitin joukkoon appelssiini marmeladia ja ihan hyvää tuli ei liian makeeta ainakaan. Ja näistä tuli tosi mureita.



On siinä vielä jouluisia suklaitakin ylhäällä jotka näköjään ei enään kelpaa kellekkään =)